Cikkek

A vállalkozások és az online jelenlét

A vállalkozások csupán 33 %-a népszerűsíti termékeit, szolgáltatásait a közösségi oldalakon. Ezzel együtt a vállalkozások ismerik és figyelik is konkurenciáikat, és a válaszok szerint 38 %-ban a közösségi média felületeken találkoznak a hirdetéseikkel. Általában elmondható, hogy a vállalkozás a nála nagyobb, működőképesebb, “menőbb” konkurensét figyeli aktívan.

Egy újabb alkalmazás

Most mégis egy újabb pomodoro technikára használható alkalmazást mutatok. A pomodoro lényege, hogy 25 perc koncentrált munka után 5 perc pihenő, meghatározott időközönként a pihenő időt megemelve 15 percre.

Az alkalmazás teljes egészében a pomodoro elveire alapul, kiegészítve a relaxációs effektekkel a minél pihentetőbb percekért.

Munkaadó-alkalmazott, a biztonságos elválás

Mint az élet legtöbb területén, jelen esetben is sok energiát megtakaríthatunk a megelőzéssel. Fontos, hogy az ilyen szempontból kockázatos pozícióban dolgozó alkalmazottal már felvételekor olyan munkaszerződést kössünk, ami megvédi a céget az adataival való visszaéléstől. Az ismerősök között is bizonyára akad olyan, ahol az alkalmazott, távozása után magával vitte a vállalkozás komplett