Kedves Virtuális Asszisztens! A héten egy olyan problémával szembesültem a Postán, amit korábban nem tapasztaltam. Családi cégünk ügyvezetője, fizikai távolléte miatt átruházta rám az aláírási jogokat és mindenféle ügyletre ügyvéd által ellenjegyzett meghatalmazásokkal látott el.
Arra gondoltam, hogy megosztom veletek egy napomat, nem TÚL részletesen. De annyira mégis, hogy képet kapjatok arról, hogy mennyire szerteágazó a munkám. Ami számomra egyébként nagy öröm, mert szeretem a változatosságot
Már évek óta működött vállalkozásunk, amikor egy vállalkozásokat gyűjtő oldalon való regisztrációnk után telefonon felhívott az oldal tulajdonosa, hogy ugyan….meséljük már el neki, hogy mivel is foglalkozunk? Hogy a kályhánál kezdjük… A technikai fejlődéssel együtt az asszisztensi munka is megváltozott.
A honlapokhoz kapcsolódóan (nem csak a saját készítésű) alap szintű marketing szolgáltatásokat is vállalunk (social media felületek, hirdetések, stb.). De persze a bejegyzés most nem erről szól Az oldalt a domain nevek lefoglalásától kezdve a utolsó simításig
Azt gondolom, hogy az időgazdálkodás alapja, hogy tisztában legyünk a feladatainkkal. Hiszen azzal kell kezdenünk az idővel való sakkozást, hogy a feladatokat leírjuk. Akár kockás füzetbe. Már írtam a Google naptárról, mint elektronikus felületről. Nagyon szeretem használni. Vannak, akik ragaszkodnak a kézzel
Telefonálunk, SMS-ezünk, chatelünk a mobilon. De a kommunikáció több platformon történik. Kilépek a telefon módból, hogy chat-elhessek a Facebookon, majd innen is kilépek, hogy SMS-t írhassak. Ezeket a ki-belépéseket szünteti meg a