Kb. 3 perc elolvasni

…avagy mit csinálok 7-22-ig?

Arra gondoltam, hogy megosztom veletek egy napomat, nem TÚL részletesen. De annyira mégis, hogy képet kapjatok arról, hogy mennyire szerteágazó a munkám. Ami számomra egyébként nagy öröm, mert szeretem a változatosságot 🙂

Reggel, a család útnak indul. A férjem a munkahelyére, a gyerek az iskolába. Ilyenkor általában bekapcsolom a számítógépet, elolvasom a leveleimet, ha az ügyfél/ügyfelek levelezését is kezelem, akkor a megegyezés alapján továbbítom vagy megválaszolom, ahogy az ügyfél igényli. A következő a naptáram. Saját programom, az ügyfelek programja, ezekből megtervezem a napom. (Egyébként a naptár bejegyzéseket vasárnap este is átnézem, nagyjából megtervezem a hetet.) Közben elfogyott a reggeli kávém 🙂

Ügyfél-1

Most épp egy sürgős adatfeltöltési munkám is van, ez elsőbbséget élvez, minden apró időt kihasználok, hogy elkészüljek vele. A munka egy webáruház teljes árukészletének feltöltése, a termékleírások elkészítése, a képek méretezése, feltöltése.

Ügyfél-2

Találkozóm van az egyik ügyfelemmel, egy projektmunkán dolgozunk, ennek lesz az indító megbeszélése. Mire elindulok, összekészítettem a postára adandó leveleket, egy kis kitérővel majd feladom.

A meetingen kiosztásra kerülnek a feladatok, ismerjük a határidőket. Mivel az ügyféllel évek óta dolgozom, tudja, hogy nem szükséges ellenőriznie. Ha valahol elakadok, kérdezni fogom, a munka a megbeszélt határidőre el fog készülni.

Ügyfél-3

Postára kerülnek az ügyfelek levelei. Hazafelé egy céges rendezvény részleteit beszélem meg egy szolgáltatóval. Az ügyfelemmel pontosan tisztáztuk, hogy mi az elvárása, így a szolgáltatóval teljes értékű partnerként tudom a rendezvény részleteit egyeztetni.

Ügyfél 1-N

A saját irodámban folytatom a webáruház feltöltését.Pihenőként, a monoton munka közben: elolvasom a friss leveleket, üzeneteket, visszahívom azokat az érdeklődőket, akik további információt kértek. A rám bízott Facebook oldalakkal kapcsolatos napi munkát elvégzem (hirdetések követése, posztok írása, stb.) Megnyitom azokat a honlapokat, amelyek a gondjaimra vannak bízva, felteszem a legújabb híreket, bejegyzéseket írok, fotókat válogatok, szerkesztek. Elküldöm az aktuális hírlevelet.

Kapcsolódó feladatok

A pici szünet – és kávé! – után előveszem a többi ügyfelemhez kapcsolódó feladatokat.

Ezek most csak felsorolásként:

  • előző heti számlák összekészítese, ezekről excell táblázat készítése, szűrhetően.
  • A számlák előkészítése, ütemezése az utaláshoz.
  • Partnertörzs karbantartás.
  • Levelek írása.
  • Kézírás és hanganyag gépelése (előadás, szerződések, stb.)
  • Egyéb adminisztráció (pl. munkaidő nyilvántartás, számlák kiállítása, stb.)

Ügyfél N+1

Késő délután egy újabb megbeszélés, egy új ügyféllel találkozom, ma fogjuk a közös munkát elindítani, megállapodni arról, hogy miben és hogyan várja a segítségemet.

Nagyjából véget is ér majd a nap. Természetesen a család, a háztartás is kapott benne helyet, de ti nem erre vagytok kíváncsiak, így ezek a háttérben futnak.

Ha lesz még rá idő, akkor este folytatom a webáruház feltöltését, közeledik a határidő 🙂

Ma sem fogok unatkozni!

Neked tudok valamiben segíteni? Érdekel a szolgáltatás? Így felveheted velünk a kapcsolatot>>>!