Kb. 1 perc elolvasni

Gyakran találkozom olyan helyzettel, amikor a vállalkozás vezetője elfeledkezik határidőkről, megbeszélésekről. Megmutatok néhány segítséget, melyeket a számítógépen és az okostelefonon is egyaránt használhatunk.

Naptár

A határidők és megbeszélések idejének betartására, az ütközések elkerülésére praktikus lehet a Google naptár funkciója. A Google fiókunkkal rendelkezésünkre áll, könnyen szinkronizálható az okostelefonnal. Beállíthatunk figyelmeztetést telefonra és e-mailben is. Meghívhatunk e-mail cím alapján ismerősöket a naptárbejegyzésekhez, feladatlistákat írhatunk, párhuzamosan más Google fiókunkkal készült naptárat is láthatunk.

forrás: google

 

Jól használható feladatmenedzselő alkalmazás a Trello. Úgynevezett táblákat lehet létrehoz a különböző projektekhez. A táblákhoz listákat és kártyákat lehet rendelni. A kártyákhoz rögzíteni lehet a felelősöket, a határidőket, ellenőrző listákat, csatolmányokat. A kártyák mozgathatók. Az adott táblához meghívhatjuk a projektben résztvevőket, így közösen használhatjuk a projektre készült táblát.

 

forrás: trello.com

Pénzügyek

Kisebb vállalkozás, vagy a családi pénzügyek ellenőrzésére alkalmas az okostelefonra telepíthető KOIN. Felvihetünk eseti és rendszeres kiadásokat és bevételeket, címkézhetjük őket, jelszavazhatjuk és elmenthetjük őket a Dropboxunkba is.